بازار خرید و فروش انواع سنگ مرمر

فروش سنگ مرمر و خرید آن از قدیم الایام رواج داشته و بسیاری از ساختمان ها به وسیله این نوع سنگ پوشش داده می شده است. سنگ مرمر نوعی سنگ آهکی و متراکم است که زیبایی های خاص خود را دارد. رنگ و طرح های متنوع این سنگ آن را به یکی از پرطرفدارترین و در عین حال پرفروش ترین انواع سنگ تبدیل نموده است. آسان ترین روش تهیه انواع سنگ مرمر، خرید به صورت اینترنتی  است.

بازار خرید و فروش انواع سنگ مرمر

قیمت روز اسلب سنگ مرمر صورتی

قیمت روز اسلب سنگ مرمر صورتی

سنگ اسلب مرمر صورتی به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بالا از پرفروش ترین انواع سنگ های مرمر به شمار می رود. قیمت این نوع سنگ ها بر اساس ابعاد سنگ و فرآوری صورت گرفته بر روی آن متغیر است. از این رو قیمت سنگ مرمر صورتی به صورت روزانه اعلام می شود. این نوع از سنگ ها در شرایط مشابه با سنگ های تراورتن تشکیل می شوند. سنگ مرمر صورتی از از انباشته شدن لایه های رسوبی حاصله از چشمه های آب گرم به وجود می آید. 

سنگ مرمر صورتی بیشتر در ساختمان های بسیار لوکس و مراکز تجاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های خاص اسلب سنگ مرمر صورتی آن را به یکی از پرفروش ترین نوع مرمر تبدیل کرده است. از جمله ویژگی هایی که می توان برای این سنگ برشمرد، شامل موارد زیر است. 

  • سطح آن صیقلی و بسیار براق است.
  • تراکم بسیار بالایی دارد.
  • به راحتی می تواند نور را از خود عبور دهد.
  • در برابر سایش و فشار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر قصد خرید آنلاین سنگ مرمر صورتی را دارید می توانید قیمت آن را نیز به صورت لحظه ای مشاهده کنید. در عرضه اینترنتی این سنگ ها، قیمت ها جهت رفاه حال مشتریان، به صورت روزانه و مطابق با آخرین تغییرات بازار درج می شود. 

عرضه مستقیم و بدون واسطه سنگ مرمر سفید

سنگ مرمر سفید را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید. برای خرید به قیمت تولید می توانید سفارش را به صورت غیرحضوری و از طریق سایت انجام دهید. سنگ مرمر سفید در ابعاد مختلفی تولید می شود. همین امر خریدار سنگ مرمر را در انتخاب محصول مطابق با نیازش بسیار کمک می کند. عرضه کننده سنگ مرمر سفید به صورت اینترنتی تلاش کرده است تا با فروش به روزترین انواع این محصول، حداکثر رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور جلب و آن ها را برای خریدهای بعدی به همین روش تشویق نماید.

مرمر سفید از جمله خالص ترین و زیباترین سنگ های مرمر جهان است که بهترین نوع آن را می توان در ایران و در شهر کرمان و همچنین در کشور ایتالیا پیدا کرد. برجسته ترین خصوصیات سنگ های مرمر سفید را می توان حلالیت بالا و مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و سایش عنوان کرد.

ماده اصلی تشکیل دهنده سنگ مرمر سفید، کربنات کلسیم می باشد. به بیان دیگر حدود 99 درصد از ماده اولیه این سنگ را کربنات کلسیم موجود در رسوبات معدنی تشکیل داده است. امروزه از مرمر سفید در طراحی دکوراسیون های داخلی به وفور استفاده می شود. 

اگر بخواهیم به مهم ترین کاربردهای سنگ مرمر در ساختمان اشاره کنیم، می توان موارد زیر را برشمرد. 

  1. کفپوش سالن های پذیرایی و لابی هتل های بزرگ 
  2. کانتر و مصنوعات سنگی 
  3. سرویس های بهداشتی

خریدار انواع سنگ مرمر درجه یک

خریدار انواع سنگ مرمر درجه یک

سنگ مرمر درجه یک همیشه طرفداران خود را داشته است. بسیاری از افرادی که در حرفه ساختمان سازی به فعالیت مشغول هستند، با این نوع سنگ ها سروکار دارند. سنگ مرمر به دلیل ویژگی های ذاتی چون استحکام و پایداری بالا یکی از گزینه های همیشگی طراحان دکوراسیون های داخلی بوده است. بسیاری از خریداران سنگ مرمر را به علت زیبایی ظاهری و کیفیت مطلوب و تراکم بالای آن خریداری می کنند. 

همانطور که می دانید ساختار سنگ مرمر از آهک تشکیل شده است. بسته به میزان املاح موجود در این سنگ، رنگ های بسیار متنوعی از آن را می توانید مشاهده کنید. تنوع بالای رنگ در سنگ مرمر دست خریدار را برای یک انتخاب مناسب باز می گذارد. 

امروزه انواع سنگ مرمر در رنگ های صورتی، سبز، زرد، خاکستری و… از معادن برداشت و پس از انجام فرآوری های لازم به مشتریان عرضه می شود. البته سنگ های مرمر برای فضاهای بیرونی مناسب نیستند که علت آن را می توان نفوذپذیری آن از هوا دانست. همین نفوذپذیری سبب ایجاد هوازدگی سطحی و گاها عمیق بر روی سنگ می شود. 

از انواع سنگ مرمر درجه یک می توان در پروژه های ساختمانی برای تزئین سردر استفاده کرد. ضمن آنکه از انواع سنگ مرمر با کیفیت در ساخت انواع مجسمه مشاهیر و بزرگان ادبی و هنری نیز استفاده می شود. 

مشخصات و ویژگی های سنگ مرمر پرتقالی

سنگ مرمر پرتقالی از جمله مرمرهای جذاب اما نایاب در سطح جهان است. ویژگی های منحصر به فرد این نوع سنگ آن را به یکی از خواستنی ترین انواع مرمرها تبدیل کرده است. زیباترین سنگ مرمر پرتقالی را می توان در معادن استان خراسان رضوی در کشور ایران و همچنین معادن کشور ایتالیا پیدا کرد. اما از نظر رنگ مرمرهای پرتقالی ایرانی متنوع تر هستند. وجو این نوع سنگ در منزل آرامش خاصی را به افراد منتقل می کند. 

زیبایی چشم نواز سنگ آن را به یکی از شاهکارهای طبیعت تبدیل کرده است. امروزه در بسیاری از ساختمان های مجلل و هتل های چند ستاره می توان سنگ مرمر پرتقالی را مشاهده نمود. قیمت این نوع سنگ نیز به دلیل کمیاب بودن و هزینه فرآوری آن نسبت به انواع دیگر مرمر بسیار بالاست. از این رو برای پروژه های ارزان قیمت استفاده از آن چندان مقرون به صرفه نمی باشد. 

اگر بخواهیم مشخصات سنگ مرمر پرتقالی و ویژگی های خاص آن را اشاره کنیم می توان به بافت متراکم، نفوذناپذیری سنگ، مقاومت فشاری و سایشی بالا و ضریب انبساط پایین اشاره نمود. تنوع رنگ بالای سنگ مرمر پرتقالی به علت وجود املاحی چون آهن، آلومینیوم و منیزیم در آن می باشد. 

ضمن آنکه وجود اکسید آهن در مراحل اولیه تشکیل سنگ سبب می شود تا رنگ آن از نارنجی تا زرد طلایی متغیر باشد. اگر قصد خرید این سنگ را دارید بهتر است آشنایی ابتدایی با انواع سنگ های مرمر و نحوه تشخیص آن ها داشته باشید تا بتوانید انتخاب و خریدی مطمئن را انجام دهید. می توانید برای یک خرید با کیفیت، به روش اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما