فروش بدون واسطه مرمریت پرطاووسی با مناسب ترین قیمت

سنگ های مرمریت یکی از پرکاربرد ترین سنگ ها در صنعت ساختمان سازی به حساب می آیند که انواع مختلفی دارند. معادن متعددی در ایران فعال هستند که از آن ها سنگ های مرمریت را، با کیفیت های متفاوت استخراج و سپس به کارگاه های تولید سنگ انتقال داده می‌شوند. سنگ های مرمریت پرطاووسی، مقاومت بالایی دارند. لذا از قابلیت ساپ پذیری بسیار بالایی برخوردارند و این قابلیت باعث می شود تا این سنگ ها بسیار براق و شفاف شوند و نور را به خوبی از خود انعکاس دهند و زیبایی خیره کننده ای را به محیط اطراف خود ببخشند. از همین جهت فروش مرمریت پرطاووسی در بازارهای فروش سنگ ساختمانی از رونق خوبی برخوردار است. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول، می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش بدون واسطه مرمریت پرطاووسی با مناسب ترین قیمت

خصوصیات و ویژگی های سنگ مرمریت پرطاووسی

خصوصیات و ویژگی های سنگ مرمریت پرطاووسیسنگ های مرمریت پرطاووسی از خانواده مرمریت ها هستند که زمینه ای کرم رنگ دارند. نوع دیگری از این نمونه سنگ ها، نیز در شکل های قهوه ای رنگ به شکل پر طاووس هستند که یکی از محبوب ترین سنگ های مرمریت به حساب می آیند. این سنگ ها از دسته سنگ های تزئینی حساب می‌شوند که برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب اند.

از آن جایی که قیمت این محصول نسبت به سایر سنگ ها ارزان تر است و با توجه به این که این نوع از مرمریت ها به دلیل میزان براقیتی که دارند، می توانند تغییر اساسی در دکوراسیون منزل انجام دهند، لذا گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند با کمترین هزینه منزل خود را به یک منزل مجلل تبدیل کنند. زیرا این سنگ ها مانند سنگ‌های مرمر، زیبایی خیره کننده ای را به محیط اطراف خودشان هدیه می‌دهند.

قیمت روز سنگ مرمریت پرطاووسی یزد در بازار

قیمت روز سنگ مرمریت پرطاووسی یزد در بازاریزد یکی از اصلی‌ترین استان هایی است که در کشور ایران به تولید این نوع مرمریت فعالیت دارد. زیرا تعداد بسیاری معدن سنگ مرمریت پرطاووسی، در این استان فعال هستند. این نوع سنگ به دلیل زیبایی خیره کننده اش و مقاومت بالایی که دارد، همواره مورد توجه بسیاری از بازارهای داخلی و جهانی قرار گرفته است و بر میزان مشتریان آن روز به روز افزوده می شود.

لذا از همین جهت، معادن مرمریت پرطاووسی که در یزد فعال هستند جزو سرمایه‌های ملی ایران به حساب می آیند. زیرا از طریق صادرات این سنگ، رونق بسیاری در اقتصاد ایران به وجود می‌آید. قیمت سنگ مرمریت پرطاووسی به عوامل متعددی مانند کیفیت در برش، میزان شفافیت و صیقلی بودن و همچنین، کیفیت تجهیزات به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

کاربرد سنگ مرمریت پرطاووسی

کاربرد سنگ مرمریت پرطاووسی سنگ های پر طاووسی یکی از انواع پر کاربرد مرمریت ها در ساختمان ها هستند. به طور کلی این سنگ ها در دو نوع پرگل و کم گل استخراج می شوند و قیمت آن نیز بر میزان نقش و نگارهای روی سطحشان، محاسبه می شود. اصولاً از سنگ های مرمریت به صورت عمده در قسمت های داخلی ساختمان، مانند بدنه ساختمان ها راهروها، کف آشپزخانه و پذیرایی ها استفاده می شود. لازم به ذکر است به دلیل این  که سنگ های مرمریت پرطاووسی مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند، لذا گزینه مناسبی برای مکان های پر و رفت و آمد، مانند راه پله و پارکینگ، محسوب می‌شوند.

تولید انواع اسلب سنگ ساختمانی در ایران

تولید انواع اسلب سنگ ساختمانی در ایراناسلب در واقع سنگ های ساختمانی هستند که در ابعاد های بزرگ تولید می‌شوند. سنگ ها پس از این که از معادن مربوطه استخراج می شوند به کارگاه‌های برش سنگ انتقال داده می‌شوند تا عملیات ساب و برش بر روی آن ها انجام شود. اکثر از انواع اسلب سنگ ساختمانی برای صادرات استفاده می شود. لذا همواره تولیدکنندگان در تولید اسلب سنگ ساختمانی صادراتی، می کوشند تا نهایت دقت را در برش و ضخامت آن ها به کار گیرند تا بتوانند با کیفیت‌ ترین اسلب سنگ ساختمانی را تولید و عرضه به بازارهای جهانی کنند.

 از انواع اسلب سنگ های ساختمانی که در ایران تولید می شوند می توان به سنگ اسلب گرانیتی، سنگ اسلب مرمر طبیعی، سنگ اسلب کوارتز و همچنین سنگ اسلب تراورتن اشاره کرد که در بالاترین کیفیت ها توسط تولید کنندگان فعال در این حوزه تولید می‌شوند که همواره طرفداران زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده اند.

فروش سنگ ساختمانی با قیمت مناسب

فروش سنگ ساختمانی با قیمت مناسبسنگ های ساختمانی جزو یکی از مهم ترین مصالح برای ساختمان سازی به حساب می‌آیند. زیرا سنگ ها، نسبت به سایر مصالح ساختمانی از مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع ضربه و تغییرات دمایی، برخوردارند. لذا این مقاومت بالا باعث می شود تا بتوانند ساختمان را از آسیب‌های احتمالی به خوبی حفظ کنند. سنگ های ساختمانی، بر اساس نوعشان از قیمت‌های مختلفی برخوردارند. 

برخی از مراکزی که در حوزه فروش سنگ ساختمانی فعالیت دارند، برای اینکه بتوانند محصولات خود را با قیمت مناسب تری در اختیار خریداران خود قرار دهند، ترجیح می دهند تا محصولات خود را با قیمت بسیار پایین تری خریداری کنند. از این جهت این خریداران ترجیح می دهند تا محصولی را انتخاب کنند که در روند تولید تا مصرف آن کمترین واسطه وجود داشته باشد زیرا همانطور که می دانید واسطه ها نقش اساسی در افزایش قیمت کالاها را دارند. این نوع از خریداران با خرید محصولات بی واسطه و یا کم واسطه، می توانند سنگ های ساختمانی را با مناسب ترین قیمت نسبت به قیمت های بازار در اختیار مشتریانشان قرار دهند.

خرید سنگ ساختمانی نما ارزان قیمت

خرید سنگ ساختمانی نما ارزان قیمتنمای ساختمان ها به دلیل این که بیشترین ارتباط را با رطوبت و تغییرات دمایی دارند، لذا در این قسمت از ساختمان ها از سنگ هایی مانند تراورتن گرانیت که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند، استفاده می‌شود.

تولید کنندگان این سنگ ها برای اینکه خریداران بتوانند به محصولاتشان با قیمتی بسیار مناسب دسترسی پیدا کنند، لذا امکان خرید مستقیم را برای مشتریانشان فراهم کرده اند، به گونه‌ای که در بستر اینترنت با نام خود سایت‌های راه اندازی کرده و سنگ های خود را پس از تولید به صورت مستقیم در این سایت های فروش قرار می‌دهند تا مشتریان در هر کجا که باشند، بتوانند سنگ مورد نظر خود را در هر تعدادی که می‌خواهند، با بهترین قیمت، سفارش دهند. در نتیجه این نوع خرید مستقیم،  یکی  از بهترین راه هایی است برای کسانی که به دنبال سنگ ساختمانی ارزان هستند.

بزرگترین تولیدکننده انواع سنگ مرمریت

بزرگترین تولیدکننده انواع سنگ مرمریتحدود ۵۴ درصد از تمامی معادن سنگی را که در ایران فعال هستند، معادن سنگ مرمریت تشکیل داده اند. به طور کلی ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین میزان تولید سنگ مرمریت را بر عهده دارد. لذا این کشور بزرگترین تولید کننده سنگ مرمریت در سطح جهان محسوب می شود که انواع سنگ مرمریت را مانند سنگ مرمریت پارادایس و یا مرمریت پرطاووسی، در کیفیت های بالا و با برش های دقیق، تولید و عرضه به بازارهای جهانی می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما