قیمت روز اسلب سنگ چینی ازنا در ایران

سنگ چینی ازنا همان طور که از اسمش پیدا است، از معدن سنگ چینی ازنا در استان لرستان و شهر ازنا به دست می آید. این سنگ از مشهورترین سنگ کریستال در ایران و جهان است. جنس کریستالی این نوع سنگ باعث شده است ساب خوبی داشته باشد و براق باشد و انعکاس نور خوبی داشته باشد. از این روی جز برترین نوع سنگ کریستال در ایران و جهان است. سنگ چینی ازنا بیشتر در ابعاد اسلب که سایز تقریبا بزرگی است به دست مشترهای داخلی و خارجی و به صورت خام و یا فرآوری شده می رسد. برای کسب اطلاعاتی همچون قیمت اسلب سنگ چینی ازنا و نیز راهنمای خرید این سنگ و آنالیز آن می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید. 

قیمت روز اسلب سنگ چینی ازنا در ایران

مرکز فروش سنگ چینی ازنا با بهترین قیمت

مرکز فروش سنگ چینی ازنا با بهترین قیمتفروش سنگ چینی ازنا، نسبت به سنگ های مشابه داخلی و خارجی بیشتر است از دلایل استفاده از این سنگ کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است. اما قیمت این نوع سنگ به عواملی بستگی دارد از جمله عوامل موثر بر قیمت آن می توان به این موارد اشاره نمود:

  • مرغوبیت سنگ  
  • روشنی و یکدست بودن این نوع سنگ
  • ضخامت 
  • کیفیت فرآوری سنگ چینی ازنا
  • ابعاد سنگ چینی ازنا

این نوع سنگ به دلیل کاربرد فراوان در داخل و خارج ساختمان بسیار پرفروش است و اغلب در ابعاد اسلب برش می خورد و رنگ آن بیشتر زمینه ی سفیدی است که خطوطی نامنظم طوسی و مشکی مورب دارد. اما به واسطه تراکم رنگ خاکستری و سیاه نیز به این رنگ هانیز تمایل دارد.

دلیل این که جنس کریستالی که دارد، اگر جنس آن مرغوب باشد، حتی در رنگ زمینه تیره نیز براقیت و شفافیت خاصی دارد.

برای خرید سنگ چینی با کیفیت بالا و جنس مرغوب و همچنین با بهترین قیمت می توانید به مرکز فروش سنگ چینی در این سایت مراجعه کنید و با تماس با کارشناسان ما، اطلاعات و مشخصات سنگ، ابعاد و نحوه ی سفارش و خرید را کسب نمایید تا به راحتی خریدی مطمئن داشته باشید.

تولید کننده انواع سنگ مرمریت در ایران

تولید کننده انواع سنگ مرمریت در ایراناز میان سنگ های ساختمانی، انواع سنگ مرمریت در بین خریداران سنگ های ساختمانی و سازندگان ساختمان و یا معماران بسیار محبوب و دارای طرفداران بسیاری است.

این نوع سنگ، تنوع و طیف وسیعی از رنگ ها را در خود دارد و می تواند سلایق مختلف را جذب کند.

تولید سنگ مرمریت بعد از آن که در معادن شهرهای مختلف ایران استخراج می شود و در کارخانه سنگ ساب و برش می خورد.

این نوع سنگ ها، بیشتر برای درون ساختمان مناسب هستند. چرا که بر اثر رطوبت و یا شرایط آب و هوای مختلف و نور خورشید به مرور تغییر رنگ می دهند و همچنین ترک و شکسته می شود و در نتیجه تخریب می شوند. بنابراین این نوع سنگ ها برای نمای خارجی مناسب نیست اما سنگ مرمریت بیشتر برای کفپوش، راه پله و دیوار داخلی گزینه مناسبی است و در ساختمان های مسکونی و تجاری و لابی هتل ها و تالارهای بزرگ مناسب است.

از انواع سنگ مرمریت در ایران می توان به سنگ مرمریت آباده، خوی، دیپلمات، ارومیه، آرک بیرجند، نیریز و دیگر سنگ های مرمریت اشاره نمود.

کاربرد و ویژگی های سنگ چینی ازنا

کاربرد و ویژگی های سنگ چینی ازناسنگ چینی ازنا به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد امکان استفاده از آن در داخل (کفپوش، دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری و همچنین مراکز درمانی) و بیرون ساختمان (نمای خارجی و دیوارهای خارجی) امکان پذیر است. چرا که مقاومت بالای در مقابل نور و نفوذ آب و رطوبت دارد. از ویژگی های سنگ چینی ازنا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سنگ چینی ازنا مقاومت بالایی در برابر هوازدگی دارد، از این رو در نمای ساختمان فرعی و اصلی مناسب است.
  • این نوع سنگ با رنگ زمینه روشن نور خورشید را بسیار کم جذب می کند، در نتیجه در شرایط آب و هوای گرم بسیار مناسب است چرا که مقدار ناچیزی گرما را جذب می کند و سنگی خنک محسوب می شود.
  • این نوع سنگ در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم است پس در شرایط آب و هوای مرطوب و بارانی نیز مناسب است.
  • استحکام و سختی بالایی دارد در نتیجه در نمای ساختمان ترک و شکسته نمی شود
  • این نوع سنگ قابلیت حکاکی دارد و می توان بر آن نقش و نگارهای مختلفی با توجه به دکور حکاکی کرد.

از دیگر کاربردهای آن، با توجه به ویژگی های گفته شده می توان گفت گزینه ی مناسبی برای استفاده در کانتر و کف آشپزخانه و همچنین سرویس بهداشتی و حمام است.

طرز تشخیص سنگ گرانیت مرغوب ایرانی

طرز تشخیص سنگ گرانیت مرغوب ایرانیسنگ گرانیت نوعی سنگ آذرین درونی است که از سرد شدن گونه مذاب شده شگل گرفته است.

از ویژگی این نوع سنگ می توان گفت که بسیار سخت است، جلا پذیرند و دارای مقاومت فشاری خوبی است.

سنگ گرانیت مرغوب از لحاظ شکل ظاهری بافت یکنواخت و یکدستی دارد و تنوع رنگی آن بیستر شامل رنگ خاکستری، قرمز، صورتی و سبز است. همچنین جذب آب بسیار پایین از شاخصه های مهم آن است و در مقابل حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد.

این نوع سنگ به دلیل مقاومت فشاری بالایی که دارد مناسب سنگ فرش اسکله ها، خیابان و پیاده روها است، همچنین در داخل ساختمان های مسکونی و حتی اداری برای کف و بدنه مناسب است. البته برای کف بهتر است از نوع ساییده نشده استفاده شود چرا که بسیار لغزنده می شود اما نوع ناصاف مناسب کف است. 

بهترین معادن سنگ ساختمان ایران کدام اند؟

بهترین معادن سنگ ساختمان ایران کدام اند؟در ایران معادن سنگ متعددی وجود دارد که به طور کلی به دو دسته سنگ تزیینی و ساختمانی می توان تقسیم کرد.

در معادن سنگ ساختمانی، ظرفیت این ذخایر در تولید سنگ های مانند انواع مرمریت، چینی، گرانیت، تراورتن و مرمر وجود دارد. 

از جمله استان های که در زمینه معادن سنگ ساختمانی فعالیت می کنند می توان از اصفهان، آذربایجان غربی، لرستان، فارس، یزد و مرکز نام برد و هر این از این معادن در تولید انواع سنگ های ساختمانی جز بهترین معادن هستند که سنگ های متنوع و باکیفیتی را استخراج می کنند و این محصولات علاوه بر بازار داخلی در بازار خارجی نیز جایگاه ویژه ای دارند.

خرید انواع سنگ مرمریت ارزان قیمت

خرید انواع سنگ مرمریت ارزان قیمتهمانطور که گفته شد سنگ مرمریت انواع متنوعی از لحاظ شکل، ظاهر و رنگ دارد، که در معادن ایران در نقاط مختلف استخراج می شود و بعد از آن در کارخانه ساب و در ابعاد و سایز مختلف برش می خورد و در بازار عرضه می شود.

اما برای خریدی آسان که از هر نقطه از ایران امکان پذیر است می توانید با ما تماس بگیرید و راهنمای خرید انواع سنگ مرمریت، مشخصه و ویژگی های آنان و قیمت را دریافت کنید و در نهایت از طریق این وبسایت خرید سنگ ارزان قیمت و البته با بهترین کیفیت داشته باشید.

معرفی انواع سنگ مرمریت صادراتی

معرفی انواع سنگ مرمریت صادراتی در سرزمین پهناور ایران انواع معادن سنگ های ساختمانی وجود دارد و در زمینه این سنگ ها بسیار غنی و پربار است و به عنوان اصلی ترین کشور صادر کننده انواع سنگ ساختمانی شناخته شده است. 

بیشترین صادرات انواع سنگ ایران از نوع مرمریت است که می توان به سنگ مرمریت دهبید، کاشمر، هرسین، لاشتر، مرمریت مشکی نجف آباد اشاره نمود.

در صادرات سنگ مرمریت باید معیار های خاصی را رعایت کرد تا مطابق استانداردهای جهانی باشد، برش سنگ مرمریت باید در ابعاد اسلب باشد، چرا که ابعاد استاندارد جهانی اسلب است.

همچنین کیفیت بالای داشته باشند و بسته بندی آن نیز مطابق استاندارد باشد که در هنگام حمل نقل سنگ ها آسیب نبینند و یا لب پر نشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما