قیمت خرید سنگ کریستال در بازار های داخلی

سنگ کریستال جزو مصالح پر مصرف در نماسازی داخلی ساختمان ها به شمار می رود. این نوع سنگ از معادن مختلف ایران بهره برداری و تولید می شود. خرید سنگ کریستال در بازار های داخلی با قیمت های متعادل انجام می پذیرد.

 قیمت خرید سنگ کریستال در بازار های داخلی

حداقل و حداکثر قیمت سنگ چینی در بازار

حداقل و حداکثر قیمت سنگ چینی در بازار

 حداقل و حداکثر قیمت سنگ چینی در بازار مربوط به کیفیت های مختلف این محصولات می شود. سنگ چینی در گروه سنگ های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی است که از آن برای سنگ نما های داخلی استفاده می شود.

سنگ کریستال در واقع سنگ تولید شده از سنگ های آهکی دگرگون است که دانه های بلوری تشکیل دهنده آن قابل رویت هستند. بافت این سنگ ها به صورت تمام بلور است که عمدتاً از کلسیت و مقداری پلاستونیک تهیه شده است. در برخی از سنگ ها چینی کوارتز هم وجود دارد که با افزایش میزان کوارتز، میزان سختی سنگ چینی افزایش می‌یابد.

سنگ های چینی معمولاً دارای رنگ های سفید و خاکستری روشن هستند. علت اصلی انتخاب نام چینی بر روی این سنگ ها، صدای حاصل از ضربه به سنگ چینی است که شبیه به صدای ظروف چینی می باشد. از گذشته های دور استفاده از سنگ چینی در ایران در نمای ساختمانی به خصوص در نواحی گرمسیر رایج بوده است زیرا رنگ روشن این سنگ‌ نما مانع جذب گرمای زیاد می شود.

موارد استفاده از سنگ چینی نی ریز

موارد استفاده از سنگ چینی نی ریز سنگ چینی در گروه سنگ های ساختمانی پرکاربرد دسته بندی می شود. از این رو فرآوری این نوع سنگ از معادن مختلف ایران به وضوح دیده می شود. در میان انواع سنگ چینی استخراج شده از معادن ایران می‌توان به سنگ چینی نی ریز و سنگ چینی الیگودرز  اشاره کرد.

موارد استفاده از سنگ چینی برای پوشش دهی نمای داخلی ساختمان ها دیده می شود. در سنگ چینی یا همان سنگ کریستال ویژگی‌های گنجانده شده است که استفاده از آن برای اجرای نما های کلاسیک مخصوصاً برای ساختمان های مسکونی مورد توجه فعالان قرار می‌گیرد. در ادامه مطلب مهم ترین ویژگی های سنگ چینی را برمی شماریم:

  • سنگ چینی چسبندگی خوبی با ملات دارد.
  • سنگ چینی جذب آب کمتری دارد.
  • سنگ چینی تنوع رنگی کمی دارد.
  • سنگ‌چینی در برابر شرایط جوی مقاومت خوبی دارد.
  • سنگ چینی مقاومت خوبی در برابر فشار دارد.

بازار خرید سنگ چینی سفید الیگودرز

بازار خرید سنگ چینی سفید الیگودرزبازار خرید سنگ چینی سفید الیگودرز به منظور استفاده از این محصول در نماسازی ساختمان ها بسیار پر رونق است. تولید کننده سنگ چینی این محصولات را در برش ها و تنوع رنگی مختلف به مشتریان ارائه می دهد.

سنگ چینی در بازار با نام تجاری سنگ کریستال نیز به فروش می رسد. قیمت سنگ کریستال و فروش سنگ کریستال طبق پارامترهای متعددی در بازار انجام می شود.

از سنگ کریستال برای اجرای نما های کلاسیک برای ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

همان طور که می دانید نمای ساختمان یکی از ارکان اصلی هر ساختمان است که می‌تواند نقش مهمی در هویت و زیبایی آن بر عهده بگیرد. در بعضی موارد نام ساختمان برگرفته از نمای ساختمان است و به نوعی شناسنامه ساختمان معروف است.

در سال‌های اخیر در کشور مصالح مختلفی برای نمای ساختمان مورد استفاده واقع شدند. اما یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین متریال ها در این زمینه استفاده از انواع سنگ های طبیعی است.

سنگ های طبیعی دارای نمونه های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها می توانند کارایی های متفاوت از خود به نمایش بگذارند.

در نمای ساختمان از متریال های متفاوتی از جمله کامپوزیت، شیشه، سیمان، چوب و … استفاده می‌شود که از میان این متریال ها سنگ های ساختمانی جزو متداول ترین متریال ها شناخته شده می باشد. استفاده از سنگ های ساختمانی در نمای ساختمان دارای مزیت های فوق العاده است که موارد زیر شامل آن می‌شود:

  • سنگ نما با محیط زیست سازگاری دارد.
  • سنگ نما جلوه ای از طبیعت را به نمایش می گذارد.
  • سنگ نما در برابر شرایط جوی مقاوم است.

تولیدکنندگان انواع سنگ کریستال در کشور

تولیدکنندگان انواع سنگ کریستال در کشور

تولید کنندگان انواع سنگ کریستال در کشور به منظور تامین نیاز بازار به این محصول فعالیت‌های گسترده از خود به نمایش می گذارند. فعالیت این مراکز، بیشتر در بستر اینترنت به منظور فروش سراسری محصولات دیده می شود.

اگر خریدار سنگ نما هستید و قصد خرید این محصول را در بالاترین کیفیت دارید. قبل از خرید توصیه می‌شود به ویژگی‌های سنگ نما توجه کافی اعمال نمایید.

ویژگی سنگ نما در موارد زیر دیده می شود:

  • سنگ نما باید در برابر ناملایمات های جوی مقاوم باشد.
  • سنگ نما باید جذب آب کمتری داشته باشند.
  • سنگ نما نباید دارای رگه‌ های ناخالصی و ترک باشد.
  • سنگ نما باید مقاومت در برابر فشار و نشست ساختمان داشته باشد.
  • سنگ نما باید چسبندگی خوبی با ملات داشته باشد.

عوامل موثر بر قیمت سنگ کریستال

عوامل موثر بر قیمت سنگ کریستالعوامل موثر بر قیمت سنگ کریستال در بازار ایران و در بازار های خارجی پارامتر های متفاوتی هستند.  نوع کیفیت سنگ در این زمینه جزو مهمترین پارامترهای شناخته شده می باشد.

همانطور که می دانید نوع فرآوری سنگ می تواند روی کیفیت سنگ تاثیر بسزایی داشته باشد. جهت دریافت لیست قیمت انواع سنگ های ساختمانی و همچنین جهت دریافت اطلاعاتی در زمینه نحوه خرید سنگ چینی ازنا می توانید با مشاورین شرکت ما در ارتباط باشید.

سنگ های ساختمانی استخراج شده از معادن کشور ایران می توانند به عنوان مهمترین محصولات صادراتی غیر نفتی شناخته شده باشند.  یکی از مهمترین و اصلی ترین عناصر در ساختمان سازی سنگ است.  ایران به عنوان کشوری که از نظر معادن سنگ های ساختمانی غنی و پربار است می‌تواند به عنوان یکی از بهترین و اصلی‌ترین صادرکنندگان سنگ شناخته شده باشد.

کشورهای زیادی در زمینه تولید سنگ فعالیت دارند و صادرات سنگ از این کشورها نسبت به ایران بیشتر توسعه یافته است و این به این علت است که توجه این کشورها به صادرات سنگ رشد بیشتری نسبت به ایران داشته است.

سنگ تراورتن، سنگ مرمر، سنگ مرمریت، سنگ چینی جزو مهم ترین سنگ های ایرانی هستند که برای عرضه به بازارهای خارجی کاملا مناسب است. این سنگ های ساختمانی هم می توانند به صورت خام و هم به صورت فرآوری شده به کشورها صادر شوند.

مرجع فروش عمده سنگ چینی الیگودرز

مرجع فروش عمده سنگ چینی الیگودرزمرجع فروش عمده سنگ چینی الیگودرز، نمونه های مختلفی از این محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سنگ چینی در گروه سنگ های ساختمانی پرکاربرد شناخته شده می‌باشد که می‌تواند طبق ویژگی‌هایی که دارد در بین فعالان صنعت ساختمان سازی مورد توجه واقع شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما