بازار خرید و فروش عمده سنگ کریستال

فروش عمده سنگ کریستال در أنواع بسیار مرغوب و مختلف صورت می گیرد، قیمت عمده سنگ در کوهی یا کریستال بر اساس نوع، کیفیت و ابعاد آن تعیین می گردد. این سنگها که به نام کوارتز و مروارید کوهی در بازار شناخته می شوند بسیار زیبا و فوق العاده جذاب می باشند. این نوع سنگ های تزئینی مورد علاقه بسیاری از طراحان و معماران هستند. در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، هتل های بزرگ و تالار ها از این نماها استفاده می شود.

بازار خرید و فروش عمده سنگ کریستال

موارد استفاده از سنگ کریستال گل یخ

موارد استفاده از سنگ کریستال گل یخسنگ کریستال گل یخ یکی از انواع سنگ های شیک و مقاوم است، این نوع سنگ به اسم سنگ چینی مشهد و سنک چینی گناباد نیز شناخته می شود، دارای رنگ زمینه سفید بسیار زیبا با سطح ابرو بادی خیال انگیز بوده و مورد توجه بسیاری از سنگ کاران قرار گرفته است.

موارد استفاده از این سنگ زیبا بسیار زیاد بوده از جمله آن می توان به مواردی اشاره کرد: مورد استفاده در لابی و سالن های ورودی ساختمان ها و هتل ها و رستوران ها، فضای داخلی و خارجی ساختمان، کف حیاط و پیاده روها، مورد استفاده در راه پله ها، پاگرد ها و دیواره پله ها، مورد استفاده در کابینت و فضای داخلی آشپزخانه، سنگ فرش کف اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب و هال، ساخت مجسمه ها و احجام سنگی و روشویی ها، مورد استفاده در مف و دیواره های سرویس های بهداشتی لوکس و بسیاری دیگر .

انواع سنگ چینی در معادن کشور ما وجود دارند که هر کدام کیفیت و ویژگی های خاص خود را دارند. این سنگ ها به مرمریت معروف هستند. در واقع نوعی سنگ آهکی دگرگون شده می باشند. به این دلیل به این سنگها نام چینی اطلاق شده است که در ضخامت های کم در اثر ضربه صدای خاصی می دهند.

از این سنگها در فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. لایه های این سنگ ها بسیار متفاوت از یکدیگر می باشند. به همین دلیل زیبایی خاصی برای انواع نماها بوجود می آورند.

کاربرد اسلب کریستال گل یخ به علت زیبایی این نوع سنگ و براق و شفافیت آن در نمای داخلی ساختمان می باشد. این سنگ ها بسیار زیبا و درخشنده می باشند.

تمام این نوع سنگ ها بسیار مقاوم بوده و بخاطر بافت خاص خود وزن بسیار سبکی دارند. به دلیل زیبایی در نماهای ساختمانی و دکوراسیون داخلی زیادکاربرد دارند.

انواع بسیار مختلفی از این نوع سنگ از معادن استخراج می شود از جمله سنگ چینی هاله رنگ و چینی سفید رگه دار و انواع تیره و خاکستری رنگ  که هر کدام ویژگی های خاصی دارند.

سنگ ها پس از استخراج از معادن به کارخانه های تولیدی انتقال داده می شوند و در انواع مختلف و سایز های متنوع تولید می گردند. تمامی عملیات منظم سازی شکل هندسی سنگ توسط دستگاه های مربوطه صورت می گیرد و شکل منسجم و یکپارچه ای را به سنگ می دهند.

خرید سنگ کریستال گناباد به قیمت درب کارخانه

خرید سنگ کریستال گناباد به قیمت درب کارخانهخرید سنگ کریستال گناباد به قیمت درب کارخانه از نمایندگی های فروش وابسته به این کالای ارزشمند با کیفیتی بسیار عالی صورت می گیرد.

سنگ کریستال گناباد به علت ساب پذیری بسیار بالا، استحکام و تراکم بالا، قابلیت ایجاد قاب های فورمچ و بوک مچ، مقاومت فشاری بالا، جذب آب بسیار ناچیز، رنگ سفید خاص و بسیار زیبا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

این نوع سنگ مورد استفاده های مفید و زیبای زیادی قرار گرفته و در کف سالن ها، نمای داخلی و خارجی ساختمان های لوکس و بسیاری موارد دیگر قرار می گیرد.

عوامل بسیاری در تعیین قیمت انواع سنگ ها تاثیر دارند. در واقع هر چقدر رنگ سنگ ها با کیفیت تر و ابعاد آن بیشتر باشد هزینه آن افزایش می یابد.

یک سنگ چینی درجه یک و با کیفیت دارای ویژگی های بسیاری می باشد. سنگ چینی اعلاء بسیار مرغوب بوده و از نظر شکل و رنگ بسیار یکدست و یکپارچه می باشد. ناخالصی و رگه های اضافه در سنگ وجود نداشته و از نظر زیبایی نیز بسیار مورد توجه می باشد.

از نظر بافت نیز باید تمام لایه های سنگ منسجم و یکپارچه باشند. لایه های درونی و بیرونی یکرنگ و یکدست باشند و ناهماهنگی در درون سنگ وجود نداشته باشد.

مقاوم بودن سنگ در برابر ضربه و واکنش پذیری آن نیز بسیار پر اهمیت می باشد. سنگ هایی که در نمای خارجی کاربرد دارند باید در برابر واکنش های جوی مقاومت داشته باشند و دچار فروپاشی و آسیب نگردند.

یکی دیگر از فاکتور های تعیین کننده در مرغوبیت این کالا عدم نفوذناپذیری سنگ در جذب آب می باشد. ساختار آن باید به گونه ای باشد که آب در آن نفوذ نکند. زیرا مقاومت سنگ را کاهش داده و به مرور زمان باعث خوردگی و از بین رفتن آن می گردد.

مهم ترین ویژگی سنگ چینی مرغوب در بافت و ساختار آن می باشد. هرچه قدر بافت آن سفت تر و یکپارچه تر باشد استحکام و قدرت آن در برابر انواع آسیب ها بیشتر می شود.

خرید سنگ چینی از شرکت های تولیدی به صورت مسقیم از طریق ارتباط با نمایندگی ها و از طریق سایت های معتبر امکان پذیر می باشد‌. می توان با استفاده از خدمات مشاوره ای که در این شرکت ها ارائه می شود بهترین انتخاب را با قیمت مناسب انجام داد.

انواع سنگ سفید چینی در ابعاد مختلف در این کارخانه ها تولید می شوند و از قیمت های بسیار مناسب برخوردار می باشند و تخفیف های بسیار ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند.

خریدار عمده سنگ ها می تواند این کالای ضروری و با کیفیت را از طریق سایت ها و نمایندگی های فروش با کمترین هزینه خریداری نماید.

فروش سنگ کریستال پاندا با بهترین کیفیت

فروش سنگ کریستال پاندا با بهترین کیفیتفروش سنگ کریستال پاندا که تولید شده از کشور چین می باشد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. این نوع سنگ در گروه سنگ های مرمریت قرار داشته و دارای رنگ زمینه ای سفید با خطوط پر رنگ مشکی بسیار زیبا می باشد و به علت این چینش رنگ سفید و سیاه به سنگ پاندا شهرت دارد.

سنگ‌ کریستال پاندا ظاهر منحصر به فرد و بسیار زیبایی داشته و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در مکان های بسیاری از جمله سنگ فرش هتل ها و رستوران های لوکس، حمام های مستر، نمای ساختمان های لوکس و انواع مختلف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

پرفروش ترین نوع سنگ چینی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع این محصول می باشد. با توجه به کیفیت بالا این سنگ ها در بازار جهانی نیز متقاضی خود را دارند و بسیاری از شرکت های خارجی خریدار این محصول می باشند.

در بازار این سنگ ها با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند و بسیاری از مراکز خرید و فروش این محصول به صورت عمده و کلی این محصول را خریداری می نمایند.

این سنگهای زیبا و با کیفیت توسط بسیاری از مراکز و فروشگاه های سنگ با قیمت بسیار مناسب خریداری می شوند و در انواع نماهای تزئینی و دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارند. قیمت سنگ کریستال نیز در بازار بر اساس کیفیت و مرغوبیت آن تعیین می گردد.

فروش اسلب چینی سفید در ابعاد مختلف در کارخانه های تولیدی این محصول در حال انجام می باشد. در بازار فروش این سنگ کوپ ها با مرغوبیت بالا و درجه یک برای متقاضیان عرضه می شوند.

ویژگی های سنگ کریستال چیست

ویژگی های سنگ کریستال چیستویژگی های خیره کننده و بارز سنگ کریستال را می توان اینچنین بیان کرد: کریستال سنگی به تمام معنا بوده و همه رنگ های طیف نوری را از خود عبور داده و موجب درخشش خاصی در محیط می گردد.

این سنگ معمولا بی رنگ بوده و به نام های کوارتز شفاف، کوارتز کریستال، راک کریستال نیز معروف می باشد.

سنگ کریستال به شکل به فشرده بوده و بهترین نوع آن درخشش و وضوح آب زلال را دارا می باشد. کوارتز شفاف یا کریستال سنگی متعلق به نور است.

در گذشته رومیان باستان از جام های کریستال ک از این نوع سنگ تهیه می شده در نوشیدن انواع نوشیدنی ها بهره می برده اند.

این سنگ به مروارید کوهی یا در کوهی معروف می باشد و انواع مختلف آن با وجود ناخالصی ها نیز بسیار زیبا و خیره کننده می باشد. ویژگی سنگ کریستال بسیار فراوان بوده و اگر بخواهیم همه این زیبایی ها را بیان کنیم یک کتاب کامل می شود.

ناخالصی های سنک کریستال شامل پیریت، طلا، تورمالین، روتین و گوتیت می باشد که زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما